Doprodej přileb značky Nolan, slevy až 50%.
Doskladněno Termoprádlo značky SIX2.
Toto je PCX125. Ale lepší. Poháněn kapalinou chlazeným čtyřventilovým motorem, který zajišťuje plynulou akceleraci a zároveň úžasnou spotřebu paliva. Elegantně inovované provedení vyniká futuristickými liniemi, ochranou před větrem, a navíc modernizovanou zadní kotoučovou brzdu pro zvýšení brzdného účinku. Nový model PCX125 DX je vybaven 5palcovým TFT displejem s podporou aplikace Honda RoadSync pro připojení chytrých telefonů a intuitivními funkcemi na řídítkách spolu s modernizovaným zavěšením zadní části pod nádrží pro ještě plynulejší jízdu po městě.
A vždy to byl futuristický skútr, který se posouvá o úroveň výš a odvážně vyčnívá z davu. Nový model PCX125 není jiný, jen je ještě lepší. Svižná, stylová kapotáž stále přechází zepředu dozadu, ale zabudovává více ochrany před větrem a povětrnostními vlivy pro jezdce – a to bez přebytečných prvků. Zatmavený štít dodává modelu jistou dávku skryté elegance. Nechybí ani očekávané prvky: úložný prostor pod sedlem a nabíjecí zásuvka USB-C v odkládací schránce. Navíc je tu ještě jeden faktor, díky kterému je model PCX125 tak oblíbený – kvalita provedení. Tento skútr je postaven tak, aby vydržel.
Představení nového modelu PCX125 DX.
PCX125 má široký displej LCD, který zobrazuje všechny důležité informace. Nový model PCX125 DX přidává prémiové zadní tlumiče s oddělenými nádržkami a plnobarevný 5palcový TFT displej – skvělě čitelný na jasném světle – s funkcemi aplikace Honda RoadSync pro chytré telefony. Ovládáte ho podsvíceným čtyřsměrným přepínačem na levém řídítku a na obrazovce máte k dispozici navigaci od křižovatky ke křižovatce a mnoho dalších funkcí (včetně volání a poslechu hudby přes sluchátka Bluetooth v helmě). Takže jezděte svobodně nebo buďte plně v obraze. Záleží jen na vás.
Více informacíZařazeno v kategoriích: Skútry
|
PCX 125 |
PCX 125 'DX' |
MOTOR |
||
Typ |
Kapalinou chlazený čtyřtaktní, čtyřventilový SOHC single, eSP+ |
|
Přemístění |
125 ccm |
|
Vrtání x zdvih (mm) |
53,5 mm x 55,5 mm |
|
Kompresní poměr |
11,5:1 |
|
Max. Výkon |
9,2 kW při 8 750 ot./min |
|
Max. Točivý moment |
11,7 Nm při 6500 ot./min |
|
Hladina hluku (dB) |
84 dB |
|
Maximální rychlost |
98 km/h |
|
Kapacita oleje |
0,9 l |
|
Startér |
E-startér |
|
PALIVOVÝ SYSTÉM |
||
Karburace |
Vstřikování paliva PGM-FI |
|
Kapacita palivové nádrže |
8,1 l |
|
Emise CO2 WMTC |
49 g/km |
|
Spotřeba paliva |
2,1l/100km |
|
ELEKTRICKÝ SYSTÉM |
||
Typ baterie |
AGM |
|
Kapacita baterie |
12 V 7 Ah |
|
HNACÍ VLOUK |
||
Typ spojky |
Suchý typ automatické odstředivé spojky |
|
Typ převodovky |
CVT |
|
Závěrečná jízda |
Klínový řemen |
|
RÁM |
||
Typ rámu |
Trubková ocelová kostra |
|
PODVOZEK |
||
Rozměry (L´W´V) |
1 935 mm x 740 mm x 1 125 mm |
|
Rozvor kol |
1 315 mm |
|
Caster Angle |
26,5° |
|
Stezka |
80 mm |
|
Výška sedu |
763 mm |
|
Světlá výška |
135 mm |
|
Pohotovostní hmotnost |
133 kg |
134 kg |
SUSPENZE |
||
Přední odpružení |
31 mm Teleskopický zdvih 89 mm |
|
Odpružení vzadu |
Dvojitý tlumič zdvihu 95 mm |
Dvojitý tlumič se vzdáleným zásobníkem, zdvih 95 mm |
KOLA |
||
Přední kola |
14M/C x MT2.75, 5paprskový litý hliník |
|
Zadní kola |
13M/C x MT3.50, 5paprskový litý hliník |
|
Přední pneumatiky |
110/70-14M/C 50P |
|
Zadní pneumatiky |
130/70-13M/C 63P |
|
BRZDY |
||
Typ ABS |
Jednokanálový |
|
Brzdy Přední |
Dvoupístkový třmen. Jeden 220mm kotouč |
|
Brzdy Zadní |
Jednopístkový třmen. Jeden 220mm kotouč |
|
NÁSTROJE A ELEKTRIKA |
||
Nástroje |
LCD - Palivoměr, Počítadlo kilometrů, Dual Trip, Průměrná spotřeba paliva, Spotřeba paliva v sekci, Hodiny, Indikátor výměny oleje |
Pětipalcový TFT panel Multi Information Display |
Světlomet |
LED |
|
Zadní světlo |
LED |
|
Konektivita |
Žádný |
RoadSync |
USB |
USB-C |