!!! Výprodej PCX125DX 2025 za skvělých 79 990,-Kč !!!
!!! Platí pouze do vyprodání zásob !!!
Více informací u našich prodejců!!!
Rychlá, agilní a luxusní: Forza 750 vstoupila na trh s velkým ohlasem a s cílem prosadit se v tomto náročném tržním segmentu. Díky své výbavě pro každodenní dojíždění ve městě i mimo něj, ale i pro víkendové výlety, je tento skútr ztělesněním kvality a praktičnosti. Dalo by se říci, že se jedná o racionální volbu. Díky rodokmenu Forza však tento stroj nabízí ještě více – spoustu stylu a zábavy.

Pro modelový rok 2025 prošla Forza 750 vylepšeními v oblastech vzhledu, technologií i celkové praktičnosti, která mají za cíl ještě více upevnit její dominantní pozici, a jež zároveň posouvají její výrobu udržitelnějším směrem.
Nové napjaté, hranaté linie modelu Forza 750 nabízejí vynikající ochranu proti větru i při vyšších rychlostech, spoustu prostoru pro nohy a nízko umístěné sedlo – to vše bez zbytečných tvarových kreací. Nejvýraznějším novým designovým prvkem jsou nové dvojité světlomety se světly pro denní svícení a se zabudovanými ukazateli směru. Kvůli důrazu na udržitelnost je v některých částech stroje použit materiál Durabio. Pod sedlem se nachází úložný prostor schopný pojmout integrální přilbu a praktická přihrádka na věci denní potřeby. USB-C nabíjecí konektor byl přemístěn z prostoru pod sedlem na lépe přístupné místo na řídítkách. Vylepšený pětipalcový TFT přístrojový panel disponuje konektivitou Honda RoadSync umožňující propojení s chytrým telefonem. Zapalování, zamykání a otevírání sedla se ovládá inteligentním klíčem Smart Key. Součástí standardní výbavy je nyní tempomat.

Stroj je poháněn silným a úsporným dvouválcovým motorem o objemu 745 cm3 vybaveným elektronicky řízenou škrticí klapkou (Throttle By Wire – TBW), která umožňuje přizpůsobení charakteru motoru pomocí tří přednastavených jízdních režimů: RAIN, STANDARD a SPORT. K dispozici je také uživatelsky nastavitelný režim USER. Systém nastavitelné kontroly trakce Honda Selectable Torque Control (HSTC) provádí jemné zásahy v závislosti na volbě jedné ze tří úrovní (pro modelový rok 2025 s vylepšeným režimem RAIN), zatímco dvouspojková převodovka (DCT) disponuje mapami pro automatické řazení, jež jsou provázány s jednotlivými jízdními režimy. Optimalizována byla také odezva a ovladatelnost v nízkých rychlostech.
Motor Hondy Forza 750 je mimořádně střídmý – spotřeba naměřená v režimu WMTC činí pouze 3,5 l/100 km, což představuje až 375 km dojezd na 13,2litrovou nádrž.
Více informacíZařazeno v kategoriích: Skútry
|
MOTOR |
|
|
Typ |
Kapalinou chlazený, 4taktní, 8ventilový, řadový 2válec SOHC |
|
Zdvihový objem |
745 cm3 |
|
Vrtání a zdvih |
77 mm x 80 mm |
|
Kompresní poměr |
10,7 : 1 |
|
Maximální výkon |
43,1 kW při 6 750 ot./min. (35 kW / 6 000 ot./min.) |
|
Max. točivý moment |
69 Nm při 4 750 ot./min. (65 / 4 000 ot./min.) |
|
Olejová náplň |
4,0 l |
|
Úroveň hluku (dB) |
L-wot – 76,5 L-urban – 71,3 |
|
PALIVOVÝ SYSTÉM |
|
|
Karburace |
Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
|
Objem palivové nádrže |
13,2 litru |
|
Spotřeba paliva |
3,6 l / 100 km |
|
ELEKTRICKÁ SOUSTAVA |
|
|
Startování |
Elektrické |
|
Kapacita baterie |
12 V / 11,0 Ah |
|
Výkon alternátoru |
510 W / 5000 ot./min. |
|
HNACÍ ÚSTROJÍ |
|
|
Typ spojky |
Mokrá lamelová, hydraulická dvouspojková |
|
Typ převodovky |
Šestistupňová dvouspojková převodovka |
|
Stálý převod |
Řetěz |
|
RÁM |
|
|
Typ |
Kosočtvercový; ocelové trubky |
|
PODVOZEK |
|
|
Rozměry (D x Š x V) |
2 200 mm x 790 mm x 1 480 mm |
|
Rozvor kol |
1 580 mm |
|
Záklon rejdového čepu |
27° |
|
Závlek |
104 mm |
|
Výška sedla |
790 mm |
|
Světlá výška |
135 mm |
|
Pohotovostní hmotnost |
236 kg |
|
ZAVĚŠENÍ KOL |
|
|
Typ vpředu |
Inverzní 41mm, zdvih 120 mm |
|
Typ vzadu |
Tlumič Monoshock, kyvné rameno Pro-Link, zdvih 120 mm |
|
KOLA |
|
|
Typ vpředu |
Kolo z lehké slitiny s uspořádáním paprsků „3 x 3“ |
|
Typ vzadu |
Kolo z lehké slitiny s uspořádáním paprsků „3 x 3“ |
|
Velikost ráfku přední |
17M/C x MT3.50 |
|
Velikost ráfku zadní |
15M/C x MT4.50 |
|
Pneumatika vpředu |
120/70-R17M/C |
|
Pneumatika vzadu |
160/60-R15M/C |
|
BRZDY |
|
|
Systém ABS, Typ |
Dvoukanálový systém ABS |
|
Typ vpředu |
Hydraulické, se dvěma 310mm kotouči a radiálními čtyřpístovými třmeny |
|
Typ vzadu |
Hydraulická, s jedním 240mm kotoučem a s jednopístovým třmenem |
|
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA |
|
|
Přístrojový panel |
Pětipalcový barevný TFT panel |
|
Zabezpečovací systém |
Systém inteligentního klíče Smart Key |
|
Světlomet |
LED |
|
Zadní světlo |
LED |