Výprodej přileb značky NOLAN - slevy až 50%

Sleva na veškeré zboží ROBELL 30%

Náš kód: P155584

CRF450R

TEĎ UŽ JE TO JEN NA VÁS

Lehčí. Mnohem lehčí. Díky novému vyváženému podvozku a odpružení, které zajišťuje vyšší rychlost při jízdě v zatáčkách, si budete kolo po kole zlepšovat čas. A motor, který vytočíte z nuly do červeného pole otáček, budete mít pravou rukou naprosto pod kontrolou.

START. BLESKOVÝ ROZJEZD. VÍTĚZSTVÍ.

Při jízdě na motorce se hodí každá výhoda. Proč je nemít všechny?

Vzali jsme model CRF450R a zvedli jsme laťku. A přesně o tom mistrovství světa v motokrosu je. Zcela nový rám šetří hmotnost a je již z výroby vybaven vyváženou tuhostí, upravenou geometrií řízení a odpružením, díky kterému je možné řezat zatáčky. U motoru jsme přepracovali sání, hlavu válců a výfukový systém, díky čemuž jsme dokázali zajistit vyšší výkon ve středních otáčkách a točivý moment v nízkých otáčkách s plynulou odezvou škrticí klapky. Upravili jsme také systém dekomprese a nová hydraulická spojka dodává stroji neúnavnou houževnatost. Systém kontroly trakce Honda (HSTC) nabízí 3 režimy řízení spotřeby pro maximální trakci zadního kola, zatímco vedení na prvních 100 metrech vám zajistí řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC. A nová kapotáž je tenčí, lehčí a aerodynamičtější. Bleskový rozjezd a zajištění vedení nebylo nikdy snazší. Stejně tak vítězství.

STVOŘEN K VÍTĚZSTVÍ

Rozdíl spočívá v detailech.

Tvrdší. Rychlejší. Silnější. Vítězný. A znovu od začátku.

Vítězství na mistrovství není dílem šťastné náhody. Závodníci vítězí díky promyšlené konstrukci. Zeptejte se týmu HRC a Tim Gajsera. Díky jejich snaze jsme vzali každou součástku modelu CRF450R a přemýšleli jsme, jak ji zkonstruovat a vyrobit lépe. Pro začátek jsme model odlehčili o 2 kg, což si okamžitě všimnete. Začali jsme podvozkem. Užší hlavní nosníky jsme odlehčili o 700 g a nový, zjednodušený rám ušetří dalších 320 g. Nejdůležitější změnou, kterou pocítíte nejvýrazněji je úprava žebrování za kyvnou vidlicí, díky čemuž jsme zachovali torzní tuhost, ale zároveň snížili boční tuhost o 20 %. Zvýšili jsme tak rychlost, trakci a přesnost při jízdě v zatáčkách. Hliníková kyvná vidlice má díky užším ramenům vyváženou tuhost, která ladí s rámem. Upraven byl také poměr zadního zavěšení Pro-Link. Motocykl má tužší sklon a závlek pro ostřejší řízení a vyšší světlou výšku. 49mm vidlice s vinutou pružinou Showa SFF se pyšní mimořádným 5mm zdvihem a větší tuhostí uchycení nápravy, spolu s horními a dolními třmeny. Větší ventil hlavního pístu v zadním tlumiči Showa zajišťuje rychlejší reakci a lepší pohlcení nárazu. A pružina je vyrobena z mimořádně lehké oceli.

Pravá strana CRF450R.Detailní záběr motoru motocyklu CRF450R.

Silnější. Plynulejší jízda. Nikdo vás nezastaví.

Od 5 000 ot./min dostanete ještě více energie. A aby byl motor ještě silnější a měl plynulejší chod při nízkých otáčkách, vybavili jsme motocykl větší komorou nuceného sání vzduchu motoru s přístupem bez nářadí. Na komoru je napojeno upravené těleso škrticí klapky, které optimalizuje účinnost sání. Vstřikovací tryska s ostřejším úhlem vstřikuje palivo celou cestu zpět k motýlku, čímž zlepšuje pocit ze škrticí klapky. Nový je i systém dekomprese. Jeho protizávaží se pohybuje z pravé strany vačkové hřídele doleva, což zajišťuje stabilnější provoz při nízkých otáčkách motoru a zvýšenou odolnost vůči zablokování kola. Dvojité výfukové kanály používají oválný výstup, jeden zcela nový výfukový svod a tlumič výfuku, které dohromady ušetří 1,24 kg. Spojka je vybavena přídavnou destičkou a je hydraulická, což zajišťuje lepší ovládání a příjemnější manipulaci s páčkou spojky (má o 10 % lehčí chod). Spojka zároveň umožňuje stejnoměrný odpor páčky, když jde v závodě do tuhého. Opravdu do tuhého. Další drahocenné gramy jsme ušetřili na novém krytu hlavy válců z hořčíku a na menším, lehčím palivovém čerpadlu.

Více informací
249 900 Kč Včetně DPH
206 529 Kč Bez DPH
Na dotaz
+ -
(ks)

Porovnat

Zařazeno v kategoriích:     Off road

CRF450R
249 900 Kč
+ -

Popis a parametry

  • Motor
    Vrtání × zdvih (mm) 96,0mm x 62,1mm
    Karburace CDI elektronické vstřikování paliva
    Kompresní poměr 13,5 : 1
    Zdvihový objem motoru (cm3) 449,7cc
    Motor DOHC jednoválec, chlazený kapalinou, Uni-cam rozvod
    Startér Elektrický
  • Kola
    Přední brzdy 260 mm hydraulická kotoučová
    Zadní brzdy 240 mm hydraulická kotoučová
    Přední zavěšení Showa 49mm USD vidlice
    Zadní zavěšení Showa monoshock s Honda Pro-Link
    Přední pneumatiky Dunlop MX33F
    Velikost přední pneumatiky 80/100-21-51M
    Velikost zadní pneumatiky 120/80-19-63M
    Zadní pneumatiky Dunlop MX33
    Přední kola Hliníkové
    Zadní kola Hliníkové
  • Rozměry a hmotnost
    Úhel sklonu 27,1°
    Rozměry (D × Š × V) (mm) 2 183mm x 827mm x 1 267mm
    Typ rámu Hliníkový dvojitý nosník
    Objem palivové nádrže (litry) 6,3 litra
    Světlá výška (mm) 336mm
    Pohotovostní hmotnost (kg) 105,8kg
    Výška sedla (mm) 965mm
    Závlek (mm) 114mm
    Rozvor (mm) 1 481mm
  • Převodovka
    Spojka V olejové lázni
    Stálý převod Řetěz
    Typ převodovky man
Náš kód: P155584
0 produktů k porovnání PorovnáváníZobrazit porovnávání