Speciální akční nabídka na skladové CMX500 Rebel a XL750 Transalp!
Pro více informací nás kontaktujte telefonicky nebo přímo na prodejně.
Moto Hlaváček přijme prodejce ( prodejkyni ) motocyklů Honda, pro bližší informaci volejte 602 730 925
Nejde jen o to, kde jste byli. Jde o to, kam se chystáte. A nový model CMX1100 Rebel je zkonstruován tak, aby vás povozil v jedinečném stylu. Charakteristický dvouválcový motor má mohutný zátah při jízdě od nejnižších až do středních otáček. Uvolněnější jízdní poloha – řídítka zvednutá a posunutá dozadu směrem k jezdci, stupačky posunuté dopředu a o 10 mm vyšší sedlo – umožňují pohodlnější a jistější jízdu. A nový jasný 5palcový TFT displej s aplikací Honda RoadSync pro připojení chytrého telefonu vás udrží v obraze, i když jste na cestě a pokračujete dál.
CMX1100 Rebel je také tenký.
Výška sedla 710 mm pro snadnou manipulaci při nízkých rychlostech a snadný dosah na zem. A detaily jsou opravdu tak akorát. Nad sllným motorem se nachází palivová nádrž o objemu 13,6 l. Přední a zadní blatníky jsou vyrobeny z 1 mm silné oceli a jsou připevněny na hliníkovém tlakovém odlitku. Kulatý světlomet, který je skutečnou klasikou motocyklového designu, vyniká také moderním vzhledem; jeho čtyři jasné LED žárovky určují styl Rebel, stejně jako LED ukazatele směru a zadní světlo s čirou čočkou. CMX1100 je také motocykl, který vypadá opravdu stejně dobře i s jezdcem v sedle – protože na tom záleží.
A síla kontroly.
Výkonný motor modelu CMX1100 Rebel držíte pevně v pravé ruce díky důmyslné elektronice, s jejíž pomocí je každé otočení plynovou rukojetí naprosto přirozené a přináší čisté vzrušení. Systém Throttle By Wire nabízí tři výchozí jízdní režimy - Standard, Sport a Rain - nově zdokonalené pro vyšší výkon, spolu s optimalizovaným systémem Honda Selectable Torque Control (HSTC) a Wheelie Control. V uživatelském režimu si navíc můžete přizpůsobit parametry, včetně výkonu a brzdění motorem. Vylepšili jsme také volitelnou šestistupňovou dvouspojkovou převodovku (DCT) pro plynulejší rozjezdy a zastavování a intuitivní reakce při nízkých rychlostech v zatáčkách.
Navrženo pro jízdu.
Designově výrazný ocelový hlavní rám využívá 35mm trubky, které vytvářejí dlouhý a nízký vzhled bobberu, spolu s odolnou kyvnou vidlicí o průměru 50,8 mm. Nenechte se však mýlit, tento motocykl je určen k jízdě i obdivu. Proto jsme na základě zpětné vazby od lidí, kteří tomu opravdu rozumějí, provedli několik úprav jízdní polohy: Majitelé rebelů. Řídítka jsou stažena o 28 mm a zvýšena o 12 mm. Stupačky se posunuly o 50 mm dopředu a sedlo – využívající novou vysoce kvalitní uretanovou pěnu – je o 10 mm silnější, takže výška sedla je (stále pouhých) 710 mm. Jaký je výsledek? Mnohem více prostoru pro různé výšky jezdců a uvolněnější jízdu s větším komfortem a ovladatelností.
Více informací
Zařazeno v kategoriích: Vybíráme pro Vás MOTOCYKLY Custom
92 mm x 81,5 mm
PGM-FI elektronické vstřikování paliva
10,5
123 g/km
1 084 cm3
Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s 8 ventily, přesazenými ojničními čepy na klikové hřídeli o 270° a ventilovým rozvodem SOHC, Euro 5
65 kW při 7 250 ot./min.
98 Nm při 4750 ot./min.
5,2 l
Elektrický
92 dB
Hydraulický 330mm kotouč s radiálně uchyceným čtyřpístkovým třmenem, ABS
Hydraulický 256mm kotouč s dvoupístovým třmenem, ABS
Teleskopická vidlice kartridžového typu 43 mm s nastavením předpětí
Zadní kyvná vidlice s nastavením předpětí
130/70B18 M/C 63H
180/65B16 M/C 81H
Kola z litého hliníku
Kola z litého hliníku
Dvoukanálové ABS
12V/11,2Ah
28°
2 240 mm x 835 mm x 1 125 mm
Ocelový rám
13,6 l
5,3L/100km
120 mm
LED
236 Kg
710 mm
110 mm
1 520 mm
Dvě vícelamelové spojky v olejové lázni
Řetěz
6ti stupňová automatická dvouspojková DCT
5"
LED
Honda Roadsync
USB-C
Ano
HISS