Výprodej přileb značky NOLAN - slevy až 50%
Sleva na veškeré zboží ROBELL 30%
Dokážeme využít vše, co se HRC (Honda Racing) team naučí při závodění na nejvyšší úrovni. A všechno začíná právě u modelu CBR500R. Ve stylu Fireblade s aerodynamickými kryty s křidélky. Silný dvouválcový motor s nastavením jednotky ECU optimalizovaným pro akceleraci a podvozek s vidlicemi Showa USD a dvěma radiálními třmeny. Přidejte nový TFT displej s plnou konektivitou – a systém kontroly trakce HSTC – a máte k dispozici stroj obsahující závodní DNA. A obrovskou zábavu ve městě, v klikatých městských uličkách nebo na závodním okruhu.
CBR. Tři výjimečná písmena s významnou historií. Design stroje CBR500R vychází z modelu Fireblade – s novým lakem a grafikou přímo z boxové uličky – a má stejná aerodynamická křídla, která zajišťují stabilitu při nájezdu do zatáčky a ostrou obratnost ve vysoké rychlosti. Od agresivně přepracovaných světlometů, které vysílají široký a pronikavý paprsek pro bezpečnější průjezd zatáčkou v noci, přes tvarovanou kapotáž pro rychlou jízdu až po pevně obepínající sedlo, je tento motocykl etalonem sportovního zážitku.
Základní úroveň? Ne, ta nejvyšší; motocykl CBR500R je vybaven špičkovou technikou, jakou mají mnohem větší stroje. Stejně jako systém HSTC, který prostřednictvím jednotky ECU plynule snižuje točivý moment motoru a řídí tak přilnavost zadního kola. A přestože se jedná o minimalistický sportovní kokpit, nový plnobarevný 5palcový TFT displej využívá opticky lepené vrstvy pro viditelnost za jasného slunečního světla a nabízí možnost propojení s aplikací Honda RoadSync pro chytré telefony. Během jízdy tak můžete na displeji využívat navigaci a zůstat v kontaktu, ať už se rozhodnete jakkoli. Vše navíc můžete jednoduše ovládat novým podsvíceným spínačem.
Více informací
Zařazeno v kategoriích: Supersport
Vrtání × zdvih (mm) | 67 mm x 66,8 mm |
Karburace | Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
Kompresní poměr | 10,7 : 1 |
Emise C02 (g/km) | 80 |
Zdvihový objem motoru (cm3) | 471 cm3 |
Motor | Kapalinou chlazený, řadový dvouválec |
Max. výkon | 35 kW při 8 600 ot./min. |
Max. točivý moment | 43 Nm při 6 500 ot./min |
Startér | Elektrický |
Vrtání škrticí klapky | 34 |
Přední brzdy | Jeden vlnovitý kotouč, 320 mm, 2pístový třmen, 2kanálové ABS |
Zadní brzdy | Jeden vlnovitý kotouč, 240 mm, 1pístový třmen, 2kanálové ABS |
Přední zavěšení | Přední teleskopická vidlice 41mm s nastavením předpětí |
Zadní zavěšení | Prolink s jedním tlumičem s 5 úrovněmi nastavení tuhosti, kyvné rameno ze čtvercových ocelových profilů |
Velikost přední pneumatiky | 120/70ZR-17M/C |
Velikost zadní pneumatiky | 160/60ZR-17M/C |
Přední kola | Z lehké slitiny, vícepaprsková |
Zadní kola | Z lehké slitiny, vícepaprsková |
ABS System | dvoukanálové s ABS |
Kapacita akumulátoru (V – Ah) | 12v 7.4Ah |
Úhel sklonu | 25,5° |
Rozměry (D × Š × V) (mm) | 2 080 mm x 755 mm x 1 145 mm |
Typ rámu | Ocelový rám |
Objem palivové nádrže (litry) | 17,1 l |
Spotřeba paliva | 3,5 l/100 km (režim WMTC) |
Světlá výška (mm) | 130 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 192kg |
Výška sedla (mm) | 785mm |
Závlek (mm) | 102 mm |
Rozvor (mm) | 1410 mm |
Spojka | Vícelamelová v olejové lázni |
Stálý převod | Řetěz |
Převodovka | 6stupňová |
Typ převodovky | 6-stupňová |
Přístroje | Zobrazené funkce: digitální otáčkoměr, tachometr, palivoměr, celkové a denní počítadlo km, hodiny |
Zadné světlo | LED |
Bezpečnost | HISS |