Akční slevy na skladové motorky!
Využijte akční cenovou nabídku na skladové motocykly Honda.
Pro více informací nás kontaktujte telefonicky nebo přímo na prodejně.
Motocykl s objemem 125 cm3 pro začínající jezdce musí být především mnohostranný. Pro někoho představuje nejekonomičtější způsob, jak se přepravit z místa A do místa B, a to jak z hlediska počáteční pořizovací ceny, tak z hlediska provozních nákladů. Tito majitelé vyžadují stroj, který bude odolný, snadno ovladatelný a úsporný: nejdůležitějším kritériem pro ně je bezproblémová přeprava.
Dlouhodobě populární model CB125F byl vždy považován za odolný a uživatelsky přívětivý začátečnický stroj, který nabízí příjemný vstup do světa motocyklů. V modelovém roce 2021 prošel model CB125F kompletní modernizací, která zahrnovala nový motor, rám a nový vzhled včetně LED světlometu. V minulém roce se model CB125F s více než 7 000 prodanými kusy stal druhým nejoblíbenějším motocyklem objemové kategorie 125 cm3 v Evropě
Kosmetická vylepšení pro stále populární model CB125F zahrnují dvě nové barvy: červenou metalízu Imperial Red Metallic a matnou modrou metalízu Matt Marvel Blue Metallic
Nová Honda CB125F je plnohodnotný maloobjemový motocykl, při jehož vývoji bylo podáno plných 19 patentových přihlášek. Vzduchem chlazený motor s technologií enhanced Smart Power (eSP) tohoto stroje, který se vyrábí v továrně značky Honda ve městě Atessa na jihu Itálie, nabízí významný skok v oblasti snižování spotřeby paliva, aniž by tím došlo k úbytku výkonu.
Novinka je navíc o 11 kg lehčí, disponuje přepracovaným rámem a stylem odkazuje na své větší sourozence; LED světlomet a nový digitální přístrojový panel zdůrazňují celkovou kvalitu tohoto stroje.
Nový vzduchem chlazený jednoválcový dvouventilový motor s rozvodem SOHC u CB125F má zdvihový objem 124 cm3, je vybaven technologií eSP (enhanced Smart Power) a splňuje požadavky emisní normy EURO5. Od samého počátku byl tento agregát konstruován tak, aby poskytoval optimální výkony na rušných městských ulicích, a to s minimální spotřebou paliva v kombinaci s maximální spolehlivostí.
Maximální výkon 8 kW je k dispozici při 7 500 ot./min., přičemž hodnota točivého momentu vrcholí na 10,9 Nm při 6 000 ot./min. (oproti 7,8 kW při 7 750 ot./min / 10,2 Nm při 6,250 ot./min.). Vrtání a zdvih jsou 50 x 63,1 mm a kompresní poměr dosahuje hodnoty 10,0:1. Sprint z klidu na 200 metrů trvá 12,4 s, důležitější je však významný pokles spotřeby paliva – z původních 2 l / 100 km na 1,5 l / 100 km což při 11litrové nádrži představuje potenciální dojezd přes 700 km.
Více informací
MOTOR |
|
Typ |
Vzduchem chlazený, 4taktní jednoválcový motor s rozvodem OHC |
Zdvihový objem |
124 cm3 |
Počet ventilů na válec |
2 |
Vrtání a zdvih |
50 x 63,1mm |
Kompresní poměr |
10,0:1 |
Maximální výkon |
8 kW při 7 500 ot./min. |
Max. točivý moment |
10,9 Nm při 6 000 ot./min. |
Hlučnost (dB) |
73,5 dB (Lwot) 71,8 dB (Lurban) |
Olejová náplň |
1 l |
PALIVOVÝ SYSTÉM |
|
Karburace |
Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
Objem palivové nádrže |
11 l |
Spotřeba paliva (WMTC) |
1,5 l / 100 km |
Emise CO2 (WMTC) |
34 g/km |
ELEKTRICKÁ SOUSTAVA |
|
Kapacita baterie |
12 V – 5 Ah |
HNACÍ ÚSTROJÍ |
|
Typ spojky |
Mokrá, lamelová s vinutými pružinami |
Typ převodovky |
5stupňová |
Stálý převod |
Řetěz |
RÁM |
|
Typ |
Rám z ocelových trubek |
PODVOZEK |
|
Rozměry (D x Š x V) |
2015 mm x 750 mm x 1100 mm |
Rozvor kol |
1280 mm |
Úhel přední vidlice |
26° |
Závlek |
92,4 mm |
Výška sedla |
790 mm |
Světlá výška |
160 mm |
Pohotovostní hmotnost |
117 kg |
Poloměr otáčení |
2,04 m |
ZAVĚŠENÍ KOL |
|
Typ vpředu |
31mm teleskopická vidlice |
Typ vzadu |
Dva tlumiče – 5 úrovní nastavení předpětí |
KOLA |
|
Typ vpředu |
18″ pětipaprskové, z lehké slitiny |
Typ vzadu |
18″ pětipaprskové, z lehké slitiny |
Pneumatika vpředu |
80 / 100 18M/C |
Pneumatika vzadu |
90 / 90 18M/C |
BRZDY |
|
CBS |
CBS |
Typ vpředu |
Jeden 240mm kotouč s dvoupístovým třmenem |
Typ vzadu |
130 mm bubnová |
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA |
|
Přístrojový panel |
Ukazatel rychlosti, počítadlo kilometrů, ukazatel stavu paliva, otáčkoměr, indikátor zařazeného rychlostního stupně |
Světlomet |
LED |
Zadní světlo |
LED |
Veškeré parametry jsou předběžné a mohou být bez předchozího upozornění změněny
Upozornění: Uvedené hodnoty jsou výsledky naměřené společností Honda při standardních zkušebních podmínkách stanovených WMTC. Zkoušky se provádí na rovné vozovce se standardní verzí vozidla, s jedním jezdcem a bez dodatečné volitelné výbavy. Skutečná spotřeba paliva se může lišit v závislosti na způsobu jízdy, údržbě vašeho stroje, povětrnostních podmínkách, stavu vozovky, tlaku pneumatik, instalovaném příslušenství, nákladu, hmotnosti jezdce a spolujezdce a dalších faktorech.
Vážení zákazníci – motorkáři, v případě zájmu o jakýkoliv motocykl nebo skútr, nevkládejte tyto položky do košíku, ale vždy kontaktujte naše prodejce telefonicky, emailem nebo přímo návštěvou naší prodejny. Objednávka motocyklu přes e-shop nebude akceptována!!!