Výprodej přileb značky NOLAN - slevy až 50%
Sleva na veškeré zboží ROBELL 30%
Vytvořili jsme pro vás nový model CBR1000RR-R Fireblade SP. Začíná ve stejném startovacím pruhu jako CBR1000RR-R – což znamená technologii MotoGP u motoru, podvozku a v aerodynamice. Přidali jsme ale ještě elektronické odpružení Öhlins (S-EC) druhé generace a k němu vylepšené uživatelské rozhraní, aby bylo možné systém individuálně využívat. Dále novou sadu úprav brzd v balíčku Brembo s předními brzdovými třmeny Stylema, brzdovými páčkami a zadním třmenem. Model CBR1000RR-R SP není konstruován s ohledem na potřeby silničního jezdce – patří na závodní trať. Je sice schválen k provozu na veřejných komunikacích, má osvětlení, ukazatele směru, plnobarevný TFT displej a klíč Honda Smart Key, ale zůstává naším dokonalým vyjádřením čisté supersportovní agrese. Užijte si to.
Závody jsou vždy výzvou, ale současně podporují zlepšování. Zvyšuje laťku. Vaši. Naši. Vše pro okamžiky naprosté dokonalosti. To vedlo ke vzniku modelu CBR1000RR-R Fireblade. Nezačínali jsme od nuly, jako technologický základ jsme využili náš stroj RC213V MotoGP a jeho sourozence do běžného provozu, RC213V-S. Výrazně jsme čerpali z vlastních zkušeností ze závodů MotoGP, abychom vyvinuli kapotáž, která má minimální odpor a současně zlepšuje ovladatelnost ve vysokých rychlostech pomocí křidélek, která snižují zvedání předního kola a zvyšují stabilitu při brzdění. CBR1000RR-R je model stvořený k soupeření. Se všemi výhodami.
Motocykl CBR1000RR-R je vybaven elektronikou, která zahrnuje šestiosou jednotku měření setrvačnosti (IMU), systém kontroly trakce Honda (HSTC) s 9 úrovněmi a nastavitelným řízením kontroly rozjezdu a prokluzování kol. Vyladěný a kultivovaný podvozek má hliníkový trubkový rám a kyvnou vidlici odvozenou z modelu RC213V-S, kompletní zavěšení Showa, tlumič HESD se 3 úrovněmi a přední brzdové třmeny Nissin. Vysokoobrátkový řadový čtyřválcový motor má mnoho společného se závodními motocykly. Kapalinou chlazený motor DOHC o objemu přesně 999,9 ccm má stejné vrtání a zdvih jako model RC213V-S a je vybaven převodovým soukolím s dílčími vačkami a titanovými ojnicemi.
Více informacíZařazeno v kategoriích: Supersport
Vrtání × zdvih (mm) | 81 mm x 48,5 mm |
Karburace | PGM-FI |
Kompresní poměr | 13,0 : 1 |
Emise C02 (g/km) | 148 |
Zdvihový objem motoru (cm3) | 999,9 cm3 |
Motor | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový čtyřválec DOHC |
Systém zapalování | Elektronické zapalování, digitální tranzistor |
Kapacita oleje (litry) | 3,8 l |
Startér | Elektrický |
Vrtání škrticí klapky | 52 mm |
Přední brzdy | 330mm kotouč s radiálním čtyřpístkovým třmenem Brembo |
Zadní brzdy | 220mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo |
Přední zavěšení | Teleskopická vidlice Ohlins NPX S-EC s průměrem vnitřní trubky 43 mm |
Zadní zavěšení | Ohlins TTX36 S-EC Pro-Link |
Přední pneumatiky | PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP (V3) BS:RS11 |
Velikost přední pneumatiky | 120/70-ZR17 |
Velikost zadní pneumatiky | 200/55-ZR17 |
Zadní pneumatiky | PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP (V3) BS:RS11 |
Přední kola | 17" 3,5 |
Zadní kola | 17" 6,0 |
ABS System | dvoukanálové ABS s IMU |
Kapacita akumulátoru (V – Ah) | 12-2Li-ion |
Úhel sklonu | 24,1° |
Rozměry (D × Š × V) (mm) | 2 099 mm x 762,4 mm x 1 136 mm |
Typ rámu | Hliníkový dvojitý nosník |
Objem palivové nádrže (litry) | 16,1 litru |
Spotřeba paliva | 6,21 l/100 km |
Světlá výška (mm) | 118,6 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 201,3 kg |
Výška sedla (mm) | 831 mm |
Závlek (mm) | 101,4 mm |
Rozvor (mm) | 1455 mm |
Spojka | Vícelamelová hydraulická v olejové lázni |
Ovládání spojky | Lanko |
Stálý převod | Řetěz |
Převodovka | 6 rychlostí |
Typ převodovky | Manuální převodovka |
12V Zásuvka | Volitelná USB zásuvka |
Přístroje | Barevný TFT dislej |
Zadné světlo | LED |
USB zásuvka | Volitelné |