Speciální akční nabídka na skladové CMX500 Rebel a XL750 Transalp!
Pro více informací nás kontaktujte telefonicky nebo přímo na prodejně.
Rozebrali jsme model PCX125 a znovu jej sestavili, abychom vylepšili každou z jeho součástí. Chytře zmodernizované provedení zaujme futuristickými liniemi a ukrývá větší podsedlový prostor, zásuvku typu USB-C a praktičnost ovladače Smart Key. Zcela nový kapalinou chlazený čtyřventilový motor zvyšuje výkon, zlepšuje zrychlení, nabízí vyšší maximální rychlost a současně má neuvěřitelně nízkou spotřebu paliva. Disponuje také systémem kontroly trakce Honda (HSTC), který zajišťuje přilnavost zadní pneumatiky za vlhka i za sucha. Díky novému rámu, širším rozměrům pneumatik, zadnímu odpružení s delším zdvihem a brzdění ABS bude vaše jízda plynulá a jistá.
Nejprve si osvětleme, jaká myšlenka stála v pozadí a co z něj už více než deset let dělá jeden z nejoblíbenějších skútrů v Evropě. Model PCX se vyznačuje zcela špičkovým pohodlím, které zajišťuje jízdní poloha pro jezdce, úložný prostor pod sedlem, kam se vejde integrální helma, i celkově vysoká kvalita konstrukce. Nemusíte čekat na drahý taxík ani na pomalou městskou dopravu – stačí stisknout tlačítko startéru a vyrazit. Štíhlý hbitý model PCX125 se lehce protáhne městským provozem a doveze vás, kam potřebujte – snadno, stylově a včas.
Model PCX125 je navržený tak, aby vás dovezl, kamkoli ve městě potřebujete, a přitom vypadal skvěle. Jeho ohromující vzhled poutal pozornost vždy, ale teď tak činí ještě mnohem více. A pod kapotáží se ukrývají detaily, které značně usnadňují život. Zapalování ovládá ovladač Smart Key, který stačí mít během jízdy v kapse. Ovládá i volitelný chytrý horní box, který je odemknutý, když jste v blízkosti modelu PCX125, a automaticky se uzamkne, jakmile od něj odejdete.
Více informací
Zařazeno v kategoriích: Skútry
Vrtání × zdvih (mm) | 53,5 x 55.5mm, |
Karburace | Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
Kompresní poměr | 11,5:1 |
Emise C02 (g/km) | 49 g/km |
Zdvihový objem motoru (cm3) | 125cc |
Motor | Čtyřtaktní kapalinou chlazený dvouventilový jednoválcový SOHC motor, eSP+ |
Max. výkon | 9,2 kW / 8 750 ot. za min |
Max. točivý moment | 11,8 Nm / 6 500 ot. za min |
Kapacita oleje (litry) | 0,9 L |
Startér | Elektrický |
Přední brzdy | 220mm hydraulická s kombinovaným 2pístkovým třmenem, ABS |
Zadní brzdy | 130mm bubnová |
Přední zavěšení | 31 mm teleskopická se zdvihem 89 mm |
Zadní zavěšení | Dva tlumiče se zdvihem 95 mm |
Velikost přední pneumatiky | 110/70-14M/C 50P |
Velikost zadní pneumatiky | 130/70-13M/C 63P |
Přední kola | 14M/C x MT2,75, lité z hliníku |
Zadní kola | 14M/C x MT3,50, lité z hliníku |
ABS System | Přední brzda s ABS |
Kapacita akumulátoru (V – Ah) | 12V/7Ah (10H) |
Úhel sklonu | 27° |
Rozměry (D × Š × V) (mm) | 1 935 x 740 x 1 105mm |
Typ rámu | Ocelový dvojitý rám |
Objem palivové nádrže (litry) | 8,1 L |
Spotřeba paliva | 2,1 l/100 km (bez použítí funkce Idling Stop) |
Světlá výška (mm) | 135 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 130 kg |
Výška sedla (mm) | 764 mm |
Závlek (mm) | 80 mm |
Rozvor (mm) | 1 315 mm |
Spojka | Automatická odstředivá suchá spojka |
Stálý převod | Klínový řemen |
Typ převodovky | Klínový řemen |
Přístroje | LCD |
Zadné světlo | LED |
USB zásuvka | Ano |
Bezpečnost | Imobilizér |