Výprodej přileb značky NOLAN - slevy až 50%
Sleva na veškeré zboží ROBELL 30%
Je čas. Čas vyrazit. Čas osvobodit se a ucítit, jak se vaše pneumatiky zakousnou do hlíny a odvezou vás tam, kam potřebujete – za hranice všedních dnů. Motocykl pod vámi je nástroj, váš nástroj. A společně s ním jste jeden celek. To je Africa Twin. Zrozený z nespočetných kilometrů na cestě. Pro jízdu vašeho života.
Protože v terénu kontrola znamená všechno. A právě proto jsme odlehčený hlavní rám, hliníkovou kyvnou vidlici ve stylu modelu CRF450R a šroubovací hliníkový zadní pomocný rám sladili s nastavitelnými dlouhými předními vidlicemi Showa a zadním tlumičem. Jízdní poloha je rovněž přizpůsobená pro sezení i stání s vysokými řídítky a konturovaným, štíhlejším sedlem. Sportovní kapotáž ve stylu rally je stejně štíhlá s kompaktním předním krytem a štítem. Duální reflektory s plným LED světlem využívají automatickou technologii DRL pro pronikavou svítivost a konzistentní viditelnost během dne.
Skutečný test toho, co je kde možné. Vyrobili jsme tak model Africa Twin, abychom posunuli hranice. Nepolevující točivý moment motoru ve středních otáčkách po přidání plynu zajišťuje okamžitý a lineární tah a v maximálních otáčkách se postará o adrenalinový příval výkonu. Výfukový systém v závodním stylu navíc volně dýchá s praskotem, který upoutá váš sluch.
Řízení IMU
Jednotka měření setrvačnosti (IMU) v 6 osách nepřetržitě monitoruje dynamické pohyby pro přesné řízení systému kontroly trakce Honda (HSTC), systému zamezujícího zvedání předního kola a brzdy motoru prostřednictvím čtyř výchozích jízdních režimů a dvou uživatelsky přizpůsobitelných režimů. Systém náklonového ABS pro jízdu v zatáčkách zajišťuje zvýšenou bezpečnost na silnicích a zahrnuje terénní nastavení i zadní vypínač systému ABS
Chytrý pohyb
Pokud nezkoumáte cestu před sebou, budete se dívat na přístrojový panel motocyklu Africa Twin – proto jsme jej vybavili 6,5palcovým dotykovým displejem TFT s aplikací Apple CarPlay® a připojením Bluetooth. Volitelná dvouspojková převodovka DCT nabízí manuální a automatické řazení a také spínač G pro přímější záběr, když se vydáte mimo silnici.
Více informacíZařazeno v kategoriích: Vybíráme pro Vás MOTOCYKLY Adventure
MOTOR |
|
Typ |
Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec OHC s 8 ventily, 270° fázováním klikového hřídele a hlavou uni-cam |
Zdvihový objem |
1084 cm3 |
Vrtání x zdvih |
92 mm x 81,5 mm |
Kompresní poměr |
10,5 : 1 |
Maximální výkon |
75 kW při 7 500 ot./min. |
Max. točivý moment |
112 Nm při 5 500 ot./min. |
Úroveň hluku |
MAN: Lurban 75,1 dB / Lwot 80,1 dB DCT: Lurban 75,0 dB / Lwot 79,9 dB |
Olejová náplň |
MAN: 4,8 l DCT: 5,2 l |
PALIVOVÝ SYSTÉM |
|
Karburace |
PGM-FI |
Objem palivové nádrže |
18,8 l |
Emise CO2 |
114 g/km |
Spotřeba paliva |
MAN: 4,9 l/100 km DCT: 4,9 l/100 km |
ELEKTRICKÁ SOUSTAVA |
|
Kapacita baterie |
12 V-6 Ah Li-ion baterie (20 hod.) |
HNACÍ ÚSTROJÍ |
|
Typ spojky |
MAN: Mokrá, lamelová, s vinutými pružinami, hliníková vačka řazení a třecí spojka DCT: 2 mokré lamelové spojky s vinutými pružinami |
Typ převodovky |
6stupňová manuální (6stupňová převodovka DCT) |
Stálý převod |
Řetěz s těsnicími O-kroužky |
RÁM |
|
Typ |
Semi-dvojitá kolébka |
PODVOZEK |
|
Rozměry (D x Š x V) |
2 330 mm x 960 mm x 1 485 mm |
Rozvor kol |
1 575 mm |
Záklon rejdového čepu |
27,5° |
Závlek |
113 mm |
Výška sedla |
850/870 mm (volitelné snížené sedlo 825 mm, volitelné komfortní sedlo 885 mm) |
Světlá výška |
250 mm |
Pohotovostní hmotnost |
MAN: 231 kg DCT: 242 kg ES MAN: 233 kg ES DCT: 244 kg |
ZAVĚŠENÍ KOL |
|
Typ vpředu |
45mm inverzní teleskopická kazetová vidlice Showa s nastavením předpětí a síly tlumení, zdvih 230 mm.
CRF1100L Africa Twin ES – teleskopická inverzní vidlice SHOWA s průměrem vnitřní trubky 45 mm a s elektronickou řídicí jednotkou (SHOWA EERATM) s nastavením tlumení v kompresi a v odskoku, zdvih 230 mm |
Typ vzadu |
Jednodílné hliníkové rameno se systémem Pro-Link, plynovým tlumičem SHOWA, hydraulickým nastavením předpětí a odskoku, zdvih zadního kola 220 mm
CRF1100L Africa Twin ES – jednodílné hliníkové kyvné rameno se systémem Pro-Link a s plynovým tlumičem SHOWA, hydraulickým dálkovým nastavením předpětí a elektrickou řídicí jednotkou (SHOWA EERATM) s nastavením tlumení v kompresi a v odskoku, zdvih zadního kola 220 mm. |
KOLA |
|
Typ vpředu |
21M/C x MT2,15 hliníkový ráfek s drátěným výpletem |
Typ vzadu |
18M/C x MT4,00 hliníkový ráfek s drátěným výpletem |
Pneumatika vpředu |
90/90-21M/C 54H (bezdušová) Metzler Karoo Street) |
Pneumatika vzadu |
150/70R18M/C 70H (bezdušová) Metzler Karoo Street) |
BRZDY |
|
Systém ABS, Typ |
2kanálový s IMU |
Typ vpředu |
Dva 310mm vlnovité hydraulické kotouče s plovoucími třmeny, hliníkovou hlavou a radiálními 4pístovými třmeny se sintrovanými destičkami |
Typ vzadu |
256mm hydraulický kotouč s jednopístovým třmenem a destičkami ze sintrovaného materiálu |
PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA |
|
Přístrojový panel |
LCD panel, 6,5palcový TFT dotykový multifunkční informační displej |
Světlomet |
LED |
Zadní světlo |
LED |
Konektivita |
Bluetooth a Apple CarPlay®/Android Auto® (po kabelu) |
USB |
Ano |
12V zásuvka |
Ano |
Ukazatele směru s funkcí automatického vypínání |
Ano |
Rychlořazení |
Volitelné (pouze u MAN převodovky) |
Zabezpečovací systém |
Imobilizér |
Tempomat |
Ano |
Přední světlomety s přisvěcováním do zatáček |
Ne |
Další funkce |
Výstražná světla pro nouzové brzdění, šestiosá jednotka IMU, HSTC a systém pro zamezení zvedání předního kola |
** Upozornění: uvedené hodnoty jsou výsledky naměřené společností Honda při standardních zkušebních podmínkách stanovených WMTC. Zkoušky se provádějí na rovné vozovce se standardní verzí vozidla, s jedním jezdcem a bez dodatečné volitelné výbavy. Skutečná spotřeba paliva se může lišit v závislosti na způsobu jízdy, údržbě vašeho stroje, povětrnostních podmínkách, stavu vozovky, tlaku pneumatik, instalovaném příslušenství, nákladu, hmotnosti jezdce a spolujezdce a dalších faktorech.